30 August 2008

Na bolšjaku v Limi

Vsako leto priredijo v Limi bolšji sejem. Ta je bil že petintrideseti. V prostorih vojašnice San Martin v Mirafloresu (Avenida del Ejercito 1300 od 21. do 25. avgusta) me je pričakalo vse kaj drugega kot bolšjak, kot smo jih vajeni pri nas. Kičaste jedilnice iz kolonialnega obdobja, cerkvene prižnice, dragocene slike in srebrnina. Razstavljalcev je bilo okrog 400, obiskovalcev in morebitnih kupcev pa okrog 5000. Elegantno uštimane gospe in gospodje si tu izbirajo novo okrasje za svoja prestižna stanovanja. Izkupiček gre baje v dobrodelne namene, in letos so denar namenili neki šoli v Chinchi, ki je bila uničena v lanskem potresu. Zelo mi je bil všeč eden od preprostejših predalnikov iz mahagonija za 80 USD, a je bil žal že prodan, zanimiv Hastingsov portret pa mi finančno ni bil dostopen (6000 USD). Ker pa se nisem hotela vrniti praznih rok, sem proti plačilu 60 USD odvlekla tole:Gre za spodnji del "tocadorja" (psihe) iz cedrovine, torej manjka ogledalo. Je malo oguljen in ima nekaj manjših prask, sicer pa je v dobrem stanju. Nameravam ga pobarvati v živo rdečo, z zlatimi detajli. Ali v koščeno belo, ali pa bo ostal v barvi bolnišnice ... Še zbiram predloge.
Mi je pa neznansko žal, da nisem vojašnice obiskala že na prvi dan semnja, starine se namreč prodajo kot vroče žemljice.Pa še ena slikica tokadorja v začasni poziciji ob novem usnjenem kavču iz Sage Falabelle (1280 solov) in volneni preprogi, baje z motivom pikapolonice (?!) iz Arequipe (90 solov). Svetilka (40 solov) je iz Ace centra - nekaj takega kot pri nas Merkur, Baumax ... Končno imamo v bajti tudi nepisarniški kotiček :)

No comments: