23 December 2009

Perujska božična košara



Letos me je doletela čast, da pripravim božične košare za osem delavcev. Ta naloga sploh ni tako preprosta, kot se sliši – je treba kar malo poznati perujske običaje. 
Pa poglejmo, kaj sem izbrala:
Paneton Motta (ampak v vreči, ne v škatli) Paneton je seveda duša božične košare! : 17,99 solov



Penina Tabernero (med najcenejšimi ;)  :  12,99 solov 
 Ananas Golden (najtaboljši!!): 2, 89 solov/ kg :  približno 5,5 solov po komadu 





Pločevinka mleka Gloria (To je baje tudi nujno!) : 2, 45 solov
Čokolada za pripravo čokoladnega napitka Sol del Cusco (Zeloo tradicionalna zadeva! Obvezno dve tablici!) 1,9 solov po paketu




Suhe banane Natuchips: 2, 39 solov






Sladki krompirček (camote) Natuchips : 2,39 solov






Ovseni kosmiči z mako ali s kivičo: 3,89 solov




Delisha mešanica za pripravo brownijev (preizkušeno dobra in "trotl-ziher"): 5,99 solov




Hornimans pomarančni čaj: 2,40 solov


Piškoti Mana z okusom limone: 2,69 solov:
Vrečka penastih bombonov (baje so tudi v navadi): 3,50 solov








Pašteta Braedt: 2,99 solov


2x pisana kuhinjska krpa : 6,90 solov



Srebrna kroglica za dekoracijo: 0,70 sola


Majhna božična lutka: 2,99 solov

Košara: 10 solov

 
V bistvu bi lahko še kaj dodala, saj sem imela na razpolago 100 solov po osebi, zapravila pa sem jih 88, ampak košarice so že zapakirane in izgledajo takole:
 

Pa še od blizu:

Nekatere smo že obdarili :):
Če se vem zdi njihova vsebina skromna, naj povem, da je tale za marsikaterega Perujca luksuzna. Tukaj ni prav nič nenavadno, če kdo podari svojim bližnjim osnovna živila kot so sladkor, fižol in mleko v stari kartonasti škatli.

Pa še moje božično drevesce. Malce kičasto vse skupaj, samo tule na toplem težko ustvarim praznično vzdušje brez lučk ... 
 

2 comments:

Anonymous said...

Por desgracia lei tu blog acerca de la Navidad en Peru, y me di con la terrible sorpresa que tienes muchos errores acerca de los peruanos; lo que tu "dices" acerca de las canastas navidenas y que es "mucho" para algunos peruanos, estas en un serio error, porque todo el mundo sabe, que no sale del dinero de la empresa, sale del mismo bolsillo de los trabajadores,o si fuera asi que, la empresa regala eso, no lo hace como si fueran mendigos sus trabajadores; ademas si habia un top de 100 soles, entonces tu serias una tacana porque aun asi, rebajas costos, te lo digo porque soy peruano y yo no hablo mal de tu pais donde yo vivo y estudio, eso me parece de mal gusto y no es FASHION o COOL como tu te crees al ir a vivir a "Miraflores", jajaja, toda mi familia vive en distritos IN y no por eso me creo una gran persona... asi que para la proxima vez no comentes nada en forma soberbia.

dachita said...

No se donde hablo mal de los Peruanos o del Peru. Estaba orgullosa de mis canastas y sabia que algunos regalaban alimentos basicos en una caja de carton (eso lo vi y eso me contaron, y valian mucho menos de 100 soles)
Las cosas que escribo aqui son mayormente mis propias observaciones y experiencias, no invento nada.
Las canastas fueron un REGALO de la empresa. Y si gaste menos de mi presupuesto fue porque consegui algunas cosas a mejor precio del calculado y porque no tenia mucho tiempo para terminar las canastas. Aparte de tacana, soberbia y racista que mas me vas a llamar?