05 June 2008

Moji zadnji nakupi

... oziroma najini. Ampak večina zanimivih zadev je mojih ;)
21" televizor z DVD playerjem Samsung, 799 solov (200 eur) v Curacao in kup piratskih filmov (2 - 3 sole po komadu na vsaki tržnici) Mizica je btw ena izmed tistih, ki jih je izdelal Cesar (oz. jih je dal izdelati ;) za neko Sonyjevo akcijo.
Odeja, na eni strani bombažna z vzorcem inkovskih posod - huacas, na spodnji strani volnena. V tem letnem času pride zelo prav (se pa tolčem po glavi zaradi barve. Saj sploh ne maram modre!) 40 solov (10 eur) na glavni ulici v Canti. Licuadora (Kako se reče temu po slovensko?!) je nepogrešljiva v vsakem perujskem gospodinjstvu. Uporabljava jo vsako jutro, za sokove. V njej se največkrat meljeta ananas in marakuja. Pomaranče se bolje iztisnejo kar na roke. Jaz sok še precedim z navadnim cedilom, ker ne maram pulpe. Licuadoro sem pred kratkim uporabila tudi za špinačo in pire krompir in se je super obnesla. Če bi še enkrat izbirala, bi vzela legendarno Oster. Kaže, da tale ne bo dolgo trajala. Vsakič, ko melje, se kadi iz motorčka. No, saj ima enoletno garancijo. Kupljena v najbližjem supermarketu Metro, 150 solov. Jopica iz alpakine volne z žepi in kapuco s tradicionalnimi motivi za prosti čas, tokrat v roza tonih. Eno tako sem pustila v Mariboru, je že precej ponošena. So pa te jopice res super; mehke in tople. 45 solov v eni od trgovinic z obrtniškimi izdelki na ulici Petit Thouars, Miraflores. Bombažen pulover z veliiikim ovratnikom, 43 sole na tržnici Polvos Rosados(avenija Aviacion, San Borja) Že razmišljam, da bi šla še po enega v drugih barvah.Keramična sladkornica s tradicionalnimi motivi iz Cajamarce, 10 solov, Narodni obrtniški sejem (Feria Nacional de Artesanias) in namizni tekač, supermarket Metro, 6 solov Košara za perilo, še diši po sveži travi. 30 solov na neki ulici v SurquilluDve košarici iz bambusa, ena za kopalnico in ena za jedilnico, 10 solov/ kos, prav tako na ulici v Surquillu Ročno tkano in izvezeno krilo, tradicionalna noša plemena Chipibo, staroselska skupnost La Merced, Chanchamayo, 60 solov Srebrna zapestnica s poldragimi kamni. Modri je lapizlazuli, zeleni pa ... hmm... sem pozabila.
70 solov v neki trgovinici s srebrom na Petit Thouars. Na zadnji strani so vgravirani tumiji. Tumi ni nobeno božanstvo, kot bi sklepal marsikdo, temveč starodavni predinkovski pripomoček za trepanacije - rezanje lobanje.

Perujci se mi smejejo in pravijo, da sem bolj "chola" od njih. Limenec si bi po mojem prej iztaknil oko, kot da bi si oblekel pulover z alpakicami. Najbrž se Cesar počuti, kot bi se jaz, če bi mi on natrpal stanovanje s smrekovino porisano z rdečimi srčki, mi nabijal Avsenike in se oblačil v jodlarske pumparce. Ampak priznajte, da so njihovi tradicionalni motivi bolj kul od naših;)

3 comments:

Anonymous said...

To krilo je čist noro!

Anonymous said...

Vzamem košaro za perilo in zapestnico:)))

Kak si kaj Ainhoa? Tu nothing special :(

dachita said...

No, pa so se punce oglasile. Ja, saj če kaj hočete, vam kupim. Moj TRR ostaja isti;)Brina, krilo boš itak čez čas verjetno ti dobila;) Moram najt nek pas za zraven. In škornje. Kyata, nič posebnega se ne dogaja pravzaprav. Če bo vse po sreči, bom verjetno kmalu dobila svojo prvo delavsko knjižico jiji pa naslednji teden začnem z enim tečajem za mala podjetja. Mi je kar malo dolgcajt. Danes zjutraj smo baje imeli potres, 4.6 stopnje in kar dolg, ampak sem ga hvalabogu sladko prespala.