01 March 2006

Mi nuevo gatito - Tito

Hello, dragi moji. Predstavljam vam svojega novega mačka Tita. Ne, Tito ni nobene specialne ekvadorske pasme, je le navaden mešanček med tigrico in perzijcem. Njegovo prvo ime je bilo Tom, nato pa je ob prepiru ob imenih Sanchez, Chulo, Chema in Toro, postal Tito. Tito vsebuje nekaj imperatorskega, aristokratskega, če že hočete, partizanskega, hkrati pa tudi nekaj podeželske preprostosti in španske erotike. Mislim, da mu kar pristaja. Tito se je takoj navadil name, prav tako pa mu ni bilo težko najti stranišča. Je crkljiv in miren muc. Pravi sonček. Evo, prve fotke.

Pozabila sem povedati, da je Tito obrit, ker so ga našli v gozdu, kjer se mu je zaradi dežja dlaka sprijela v kepe. Zavzel je Lolin prostor na moji postelji (pa da ne bi kdo mislil, da je nadomestil Lolo- še vedno upam, da se vrne.). Tito ne mara vpitja in gneče, zaenkrat se tudi še ne igra in ne je (sicer pa ima rad brikete). Trenutno je tudi zelo tih, čeprav je baje kar glasen, ko kaj zahteva. Ubožec se ves čas trese, pa ne vem, ali od strahu ali od mraza. Ko mu bo zrasla dlaka bo pravi fotomodel, ampak ne bo več taka faca kot zdaj ;).

V glavnem, jaz sem vesela, da imam spet mačjo družbo. Besos

Edit: Pravkar sem izvedela, da je mojo Lolo ubil sosedin volk, vendar si mi soseda tega ni upala povedati. Mešanec med volkom in nemškim ovčarjem je baje pred tem ubil že nekaj muc. Kaj se naredi v takih primerih? Pes je sicer na vrvici ali na dvorišču, ograjen z žičnato mrežo.

1 comment:

Anonymous said...

bueno, siempre hay cada animal en la red. un beso. cazm6