03 March 2009

Parque Natural Pucallpa

Sicer nerada hodim v živalske vrtove, ampak ta se mi je zdel po opisu sodeč zanimiv, saj naj bi tu živali bivale v naravnem okolju. Navsezadnje se zadeva ne imenuje ZOO, temveč Parque Natural - naravni park. Parque Natural Pucallpa ima tule tudi lepo spletno stran. No, pa me je vse skupaj malce razočaralo. V kolkor toliko naravnem okolju tu živijo samo anakonde in kajmani, katerim so namenili jezerca (vse, kar je na fotkah videti kot trava, so vodne rastline!). Če bi bilo bolje poskrbljeno za živali, bi bil lahko ta ZOO res prekrasen - zaradi naravnih danosti - čudovitega tropskega rastja in omenjenih jezerc. Predvsem velikim mačkam se je videlo, da zelo trpijo v malih prostorih, tudi nekatere ptice so zbasane v očitno premajhne kletke, za ostale živali pa težko presodim. Ne vem, kakšne potrebe ima npr. tapir.
Tolmuni v zeleni obleki: Hiša s kajmanovo glavo: Te vode so polne velikih plazilcev. Med kačami so baje tudi take, ki se branijo z elektriko, kot jegulje. Drevo na sliki je aguajejeva palma, katere sadež bom še omenila. Hiške so pokrite z listjem palme yarine. Še ena panorama. So to lotosi? Plovba po zeleni preprogi za 1 sol. Maquisapa ali opica pajek. Te so res face. Tukan Divje svinje pekari Tapir Jaguarka Tati Puma

4 comments:

Anonymous said...

Daša super se bere tale tvoj blog!
Čestitam! In za blog, predvsem pa za... najpomembnejše :-)

Romana (ex-cimra od Aleša)

dachita said...

Zdravo, Romana!
Lepo, da prideš naokoli! Se mi kar dozdeva, za kaj mi hočeš čestitati, ampak nama še ni ratalo ;) Manjka še nekaj papirjev, jaz grem pa čez 10 dni že domov :( Bova pa uredila takoj ko pridem nazaj, upam.

Anonymous said...

zdravo daša... lepe lepe fotke. kak si sicer?? se vračaš kaj v maribor?

lep pozdrav
marko u.

dachita said...

Hola, Marko,
me veseli, da se oglasiš.
Ja pridem kmalu, 15. marca.
Se vidimo!