13 January 2012

Prenova hiše iz l. 1947, 10. - 12. dan

Žal so delovne sile odpeljali počet pomembnejše stvari in ekipa je močno okrnjena. V nadstropju dela električar z dvema pomočnikoma. Jaz sem sicer začela odstranjevati vinil v zadnjem prostoru, pleskar pa z izravnavo sten, ampak pri polaganju cevi za kable se dviga toliko prahu, da bova morala počakati, da končajo z razbijanjem sten.


Instalacije je treba narediti praktično povsem od začetka.




Največji izziv za mojstre so vodovodne napeljave. Dela v kopalnici kar ni konec (včasih se zdi, da se še začelo ni...) in kljub temu, da smo iz tega prostora odpeljali že za en tovornjak odpadnega cementa, je pod še vedno nekoliko dvignjen.


Večino odpadkov smo že uspeli odpeljati na odpad, ampak vedno znova se pojavljajo novi. Nekaj kač smo med čiščenjem ujeli v prazne plastenke in jih pri odpadu izpustili na prostost.

V nadstropju sem šele zdaj opazila eno veliko, a plitvo "buško" na stropu. Ko smo vanjo podrezali z metlo, se je na nas vsul kup mavca. Zdaj bomo morali sanirati še to, in to po celi dolžini prostora. Stara hiša je maček v žaklju.
Poskusila sem pobrusiti barvo z balkonskih vrat, ampak to je bila brca v temo.In glede na to, da bi za odstranjevanje barve porabili preveč razredčila, sem predlagala, da bi vse, kar je lesenega, kar prebarvali na belo. Bomo videli, kako se bo odločil naš mizar.


Sem pa med brušenjem 74368 plasti barve ugotovila, da so bili okenski in balkonski okvirji prvotno travnato zeleni, fasada pa roza.  Danes je fasada takšna, a bo kmalu spet druge barve (še izbiramo).

Preračun za vodovodne in električne instalacije v nadstropju: 1100 USD (samo delo, brez materiala)

No comments: