19 April 2007

El parque de las leyendas

Radovedni "mono choro" na otoku opic
Zebrice
Kačji pastir (končno sem našla makro funkcijo na kameri :s)Amazonska želva (se ne spomnim, katera sorta)
Maras (meni se zdijo strašno srčkane)
Kraljevi kondor (?) Žalostni mono choro
Morski levi v akciji
Žirafa
Papige v minizooju, ki jim delajo družbo zajci purani, pavi, mare in želve
Pravljični vrt se nahaja na ruševinah inkovske naselbine Curacazgo de Maranga, najpomembnejše v provinci Lima
Več napišem kdaj drugič, sem lena...

3 comments:

Fajrvehr said...

A so to ostanki unih rusevin o katerih ti je pravila tvoja mama? Enkrat se spomnim, da si omenjala ene rusevine za katere nisi imela pojma kje so, mama pa ti je pravila o njih. Vsekakor lepe slike. Makro funkcijo pa obvladas ze v nulo - tisti kacji pastir je super!

dachita said...

Hola, australiano. To je v bistvu mestni zoo, kar velika zadeva in ruševine so vmes, med kletkami in vse naokrog. Še vedno izkopavajo. Tiste druge pa so Caral, potem je še Pachacamac, pa še kaj. Ampak jaz sem se tega že malo naveličala. Zanima me edino še Chan chan pri Trujillu in Choquequiraw ... Ja, moja prva makro fotka je kar ratala. A bova še kaj poslala na ture avanture?;)

Fajrvehr said...

Neee - ni izziva, zmeri zmagava :)