04 April 2007

Lima in stanovanjski problemi

Iskanje stanovanja je silno neprijetna zadeva. Mislila sem, da bo v Limi kaj lažje, in predvsem ceneje, pa ni tako ... Pred časom se je zdel moj stanovanjski problem rešen, ko mi je Nizozemec Erick posredoval številko gospe Isabel (ki je počitnikovala z nami v Mancori),ki je oddajala stanovanje.

Z gospo sva se dogovorili za ogled, spustila mi je ceno s 350$ na 300 in jaz sem se že videla v severnem Mirafloresu na romantični terasici.Stanovanje je bilo res super, na vrhu bloka, z lično leseno teraso polno rož, z žarom, z drugo teraso za sušenje perila, sončno, zračno, z vsemi možnimi aparati, rjuhami, brisačami... Ah ...

Pa si je gospa Isabel premislila. Zdaj jo s Cesarjem imenujeva "tia Cagona"(teta sračka), ne samo ker je zasr... stvar, ampak ker se je tudi ona, tako kot jaz, z nečim zastrupila v Mancori. Dobila je tako drisko, da je bila še na dan najinega obiska na infuziji in medicinska sestra je morala biti ob njej dan in noč. Mah, ta teta tudi rada pretirava.

Zdaj se tolažim, da je bolje, da je nimam na grbi. No, verjetno je že v Zurichu, kjer živi že več kot 25 let. Nihče drug nama ni hotel oddati opremljenega stanovanja na mesece. Spustila sem svoje kriterije in iskala po neuglednih predelih mesta, pa še kar nič. Za znoret. Bila sem tako obupana, da sem se odločila za nepremičninsko agencijo. In, uganite ... Ja, ukradli so nama 100 solov, kakšne koristi od agentov seveda ni bilo. No, in potem sem na nekem forumu zasledila oglas za stanovanje, kjer sem zdaj. Lastnica sra. Consuelo je prijazna starejša dama, lokacija pa je več kot super.

Se opravičujem, ker ne znam improvizirat s kamero. Naslednjič si moram prav tekst pripravit, da bom kaj pametnega povedala ;) Ah, pa ne stanujem na Avenidi de la Marina, ampak na Maleconu de la Marina ...

Medtem ko sva s Cesarjem panično iskala nekaj skromnega, sta se Elena in Alberto trudila z oddajo več kot 200m2 velikega luksuznega stanovanja na Maleconu Cisneros, ki nudi veličasten razgled na Pacifik. Oddajata ga za 2.000$ mesečno, kar ni drobiž, ampak Lima je le pomembna prestolnica, kjer ne manjka diplomatov in drugačnih prestižnih najemnikov.

Nepremičnine so dober biznis. Za denar, ki ga bova v par mesecih zmetala za nastanitev, bi dobila že košček zemlje ali stanovanje na kredit. Tujci so začeli na veliko kupovati "casone" v centru Lime, ki ima zaenkrat zelo slab sloves. Belci se še vedno najbolje počutijo v modernem Mirafloresu in San Isidru, ampak jaz sumim, da se bodo stvari kmalu spremenile. Župan že renovira ozke ulice okrog katedrale in stare kolonialne vile, ki se prodajajo za drobiž, bodo nekoč dobile vrednost, ki si jo zaslužijo.

5 comments:

Anonymous said...

cool!a bo vselitvena zurka

dachita said...

Če pridete, bo vsekakor! Samo tepih moram prej zrolat, pa bo ;)

Fajrvehr said...

Wow! tole je pa zelo kul stanovanjce... Goodonya! ;)

Anonymous said...

Belci se še vedno najbolje počutijo v modernem Mirafloresu in San Isidru... Eso no se dice, eso es racismo, se dice los de origen ario, mas no BLANCOS, expresate sin esa forma tan europea de ver a las demas personas que no son de Europa, entonces, me pregunto tu esposo que seria?

dachita said...

Hola. En mi idioma no se usa la palabra ario. Tal vez deberia poner "gringos" como dicen ustedes, pero no se si la entenderian mis paisanos. Y mi esposo es peruano y es un cholo orgulloso :D (por si acaso todas estas palabras las aprendi de ustedes, aqui en el Peru, en Europa no nos expresariamos asi)