28 October 2008

Mano negra ilegal

Od danes naprej sem ilegalka! Mislila sem, da bom uspela vse papirje urediti do petka, moja viza se je namreč ponovno iztekla včeraj, ampak postopek na Interpolu traja malce dlje. Ja, tudi na Interpolu sem bila, kjer so mi vzeli prstne odtise, me fotografirali - seveda tudi s strani, in mi pregledali zobe - za indentifikacijske namene :S. Skozi tak postopek mora vsakdo, ki namerava ostati v Peruju, bodisi zaradi sklenitve delovnega razmerja bodisi zaradi sklenitve zakonske zveze. Čez par dni se moram vrniti na "migracije", kjer bom končno dobila šestmesečno delovno vizo, do takrat pa se bom skrivala pred oblastmi. Heh, saj se hecam. Pravzaprav ni hudo narobe, če nimaš vize v Peruju. Nekateri tujci raje bivajo tu kot ilegalci, kot da bi skakali čez mejo vsake tri mesece. Morajo pa plačati globo ob odhodu iz države, in sicer 1 USD za dan "ilegalstva" . Če bo šlo vse po sreči, bo moja kazen znašala 3 USD.

2 comments:

Fajrvehr said...

Sem ze mislu da bo tale post o kaksnem koncertu... Mano Negra je tudi ime enega benda :)

dachita said...

Aha,poznam. Sem zdaj slikco zamenjala z njihovim simbolom. Nikoli nisi povedal: so tebi tudi na Interpolu zobe gledali? :D