01 October 2008

Peru mucho gusto

Pretekli konec tedna so v Mirafloresu (prostori vojašnice San Martin) priredili prvi mednarodni kulinarični sejem. Povpraševanje je bilo veliko in že v petek so razprodali vstopnice. Perujsko kulinariko že nekaj časa promovirajo s sloganom "Peru mucho gusto". Izviren in preprost slogan si lahko tolmačimo na dva načina: "Peru, me veseli " ali "Peru, zelo okusno". Pred časom je bil ogenj v strehi, ker so Čilenci prekopirali ta slogan v "Chile mucho gusto". Midva sva se na sejem odpravila v soboto, ko so bile na voljo že nove vstopnice, ampak kilometrska vrsta pred vhodom naju je odvrnila od obiska. Tako sva zavila v sosednjo ulico do restavracije Pe(s)cados Capitales, ki sem jo nekoč že omenila. Želodec se je namreč že psihično pripravil na dobrote, ki so jih obljubljali na sejmu. Naročila sva baby lignje, (mislim, da se jed imenuje Freudova skušnjava, super so!), za glavno jed pa sva vzela ceviche s tuno in školjkami ter tunin tiradito (na sliki). Cesar je žal preslišal, kaj sem izbrala, in me ni opozoril, da gre za surovo ribo :( Pa še zamenjati nisva mogla, ker je ceviche prav tako surov. Tako sem z nekaj muke pospravila samo polovico tuninih zvitkov. Tanke rezine rožnate tunine je spremljal kuhan camote (oranžen, na sredini), mladi šparglji, tanke rezine repe, šampinjoni, odlična maslena koruza in omaka iz školjk, limone,medu in gorčice (celo zame malo prekisla). V restavraciji ponujajo tudi izvrstne slaščice s tipičnim perujskim sadjem - lukumina torta, čirimojin mousse ... Sladice so pod kategorijo neodpustljivih grehov, pokora zanje pa znaša 20 solov. Naročila sva skutino torto s saucom in je bila res 1A. Sem se bom še vrnila, zaradi izvirnosti in dobre postrežbe, ampak le ob posebnih priložnostih - tile grehi ti namreč do konca izpraznijo denarnico.

2 comments:

Fajrvehr said...

Mmmmmmm... surovo al kuhano cisto vseeno sam de je okusno :)

Anonymous said...

Jaz imam sladke spomine na San Antonio =)