17 June 2009

Selitev!

Te dni sem bila zasedena s selitvijo. Neverjetno, koliko krame se nabere v letu dni! Ta konec tedna smo uspeli preseliti večino. Moram povedati, da prav pogrešam hiško z vrtom, da ne govorim o Pukici, ki se kar ne more navaditi na stanovanje. Toliko novih zvokov in vonjev!


Zdaj nas najdete v bližini tega svetilnika: Že prvo jutro nas je zbudil potres z epicentrom v bližini Pisca. Skušala sem reciklirati čim več kosov iz prejšnjega stanovanja. Nove so samo zavese in nekaj posteljnine. Zavese sem naročila v Gamarri, kjer najdemo najugodnejši tekstil v Peruju, pa še vedno so se mi zdele predrage (2 platneni roleti za manjši sobi + 1 prosojna + jeklena konstrukcija s temnimi zavesami do tal = skoraj 1000 solov / 330 USD)
Vgradna omara je po tradiciji že bila v sobi - prikladno. Posteljo iz cedrovine je že pred časom naredil moj tast, njegovo delo pa je tudi tale kos: Predalnik je star že več desetletij, g. Samuel pa ga je zbil iz mizarskih ostankov. Edini celi kosi lesa na predalniku so fronte iz cedrovine, ki sem jih pustila nepobarvane. Na vrhnjo ploščo sem nalepila zlato folijo. Omarica je bila že precej zlizane svetlo zelene barve. Na njej je poštna tehtnica z začetka prejšnjega stoletja spremenjena v lučko. Nanjo sem poveznila lampijonček, sicer prevelik, a manjšega nisem našla.

Tule pa je sobica za goste: Kavč sva imela že prej, stole tudi - na vrtu. Nova je samo roleta in blazine na stolih. Mizica je zelo stara in zgornja iverna plošča je polna lukenj. Prej sva jo uporabljala za čevlje. Nekako se ni bilo vredno preveč truditi z njo. Malo sem ji osvežila barvo in nanjo položila motno steklo, ki je bilo prej na oknih. V centru Lime lahko naberemo celo vrečko starih fotografij za 1 sol. Kupila sem jih že pred časom, a sem jim šele zdaj našla mesto :) Investicija v tej sobi je praktično nična. Ostalega vam še ne bom pokazala, ker izgleda preveč kaotično, hehe. Mogoče samo nov pralni stroj za 12,5 kg: Pa gromozanski štedilnik, v katerega lahko spravimo srednje velikega psa - dokaz na fotki: Ogledala še čakajo na mojstra: Ob lepem vremenu nas preletavajo jadralni padalci. Žal nikoli pravočasno ne zagrabim fotoaparata. Tule je eden od daleč:

No comments: